"AGCO Power" varikliai, žinomi dėl savo ilgaamžiškumo, našumo ir itin didelio sukimo momento, yra "Valtra" traktorių galios šaltinis jau daugiau nei šešiasdešimt metų.
Pažangios variklio funkcijos užtikrina, kad "Valtra" traktoriai yra patikimi ir atitinka naujausius išmetamųjų teršalų standartus, o eksploatavimo išlaidos dėl to nepadidėja.
„Valtra“ SCR sistema yra ypač efektyvi išmetamųjų dujų apdorojimo sistema. Karbamido ir vandens tirpalas išoriškai maišomas su išmetamomis dujomis. Jis nesimaišo su degalais – tirpalas laikomas papildomame atskirame bake.
Pašalinus kenksmingo azoto oksido išmetimą degimas variklyje gali tapti efektyvesnis naudojant keturių vožtuvų technologiją ir aukštesnį įpurškimo slėgį. Našus degimas taip pat reiškia geresnį degalų vartojimą – iki 10 % sutaupymas, lyginant su ankstesniais varikliais. „Valtra“ taikomoje SCR technologijoje naudojamas dyzelino oksidacijos katalizatorius (DOC) ir selektyvioji katalitinė redukcija (SCR).
Kruopštus komponentų išdėstymas ir jų optimalus dydis (dviejų skirtingų tipų katalizinių konverterių derinys) leidžia išlaikyti kompaktišką traktoriaus dydį.
„Valtra“ SCR varikliai naudoja tik švarų orą, kuris padeda pratęsti variklio eksploatavimą. Be to, „AdBlue“ naudojimas atsiperka, nes padidėja degalų vartojimo efektyvumas. SCR sistema praktiškai nereikalauja jokios priežiūros, nereikia prižiūrėti arba keisti dyzelino kietųjų dalelių filtro.
Dirbdami su „Valtra EcoPower“ modeliais galite vienu mygtuko paspaudimu pasirinkti vieną iš dviejų variklio nustatymų.
„Valtra EcoPower“ traktoriuose visiškai išnaudojamas „AGCO Power“ variklių tvirtumas ir didelio sukimo momento ypatybės esant mažiems sūkiams. Palyginti su standartiniais varikliais, variklio greitis buvo sumažintas 400 sūk./min. išlaikant didžiausią sukimo momentą šiame intervale. Tai sumažina degalų sąnaudas iki 10 %.
"Valtra EcoPower" modeliai - tai du traktoriai viename.
„Valtra EcoPower“ traktoriuose visiškai išnaudojamas „AGCO Power“ variklių tvirtumas ir didelio sukimo momento ypatybės esant mažiems sūkiams. Palyginti su standartiniais varikliais, variklio greitis buvo sumažintas 400 sūk./min., išlaikant didžiausią sukimo momentą šiame intervale. Tai sumažina degalų sąnaudas iki 10 %.
Mažų apsukų variklių privalumai:
Mažas tuščiosios eigos greitis reiškia mažesnes degalų sąnaudas, mažesnį variklio dėvėjimąsi ir malonesnį variklio garsą.
Puiki „Valtra“ naujovė – lėtos tuščiosios eigos funkcija modeliuose su bendrąja degalų įpurškimo sistema naudojama kaip standartinė. Kai vairuotojas sustabdo traktorių ir įjungia rankinį stabdį, variklio greitis automatiškai sumažėja iki vos 650 sūk./min. Modeliuose su SCR technologija tuščiosios eigos greitis yra nepastovus ir automatiškai prisitaiko, kai po intensyvaus darbo reikia atvėsinti katalizatorių.
Patikimas 8.4 AWF „AGCO POWER“ variklis yra raktas į S serijos traktorių produktyvumą. Sistema naudoja naujausią „AGCO POWER“ technologiją, kad patenkintų 4 galutinės pakopos galutinio, 4 etapo emisijos standarto reikalavimus. Ta pati technologija užtikrina variklio patikimumą be eksploatacijos kaštų padidėjimo. „AGCO POWER“ SCR technologija buvo įdiegta S serijos traktoriuose 2008 m. – tai buvo pirmasis traktorius pasaulyje su šia technologija.
Tvirti, patikimi ir didelio sukimo momento T serijos traktorių varikliai turi bendrąją degalų įpurškimo sistemą. Variklio tuščiosios eigos greitis yra tik 650 aps./min., palyginti su įprasta maždaug 850 aps./min. sparta. Mažesnis variklio tuščiosios eigos greitis žymiai sumažina degalų sąnaudas ir variklio triukšmą. SCR (selektyvioji katalizinė redukcija) technologija užtikrina, kad T serijos traktoriai efektyviai vartoja degalus, neteršia aplinkos ir yra patvarūs.
Didesnių N serijos modelių varikliai su bendrosios magistralės degalų įpurškimu pasižymi daugiapakopiu degalų įpurškimu esant aukštam slėgiui (1600/1800 bar), o tai užtikrina didelį efektyvumą ir švarų degimą. Radiatorius ir tarpinis aušintuvas yra vienas prie kito, kad į variklį patektų švarus oras; tai užtikrina švaresnius teršalus ir mažesnes degalų sąnaudas. SCR (selektyvioji katalizinė redukcija) technologija užtikrina, kad N serijos traktoriai itin efektyviai vartoja degalus, neteršia aplinkos ir yra patvarūs.
Trečiosios kartos 3 cilindrų variklis „AGCO Power“ 33CTA su bendrąja degalų įpurškimo sistema yra A serijos „HiTech“ modelių širdis. „SisuTronic EEM3“ elektroninė variklio valdymo sistema gali nustatyti, kad degalai per vieną degimo ciklą būtų įpurškiami iki penkių kartų. 33CTA yra tylus variklis, suteikiantis didelę galią ir sukimo momentą. Variklis atitinka ES 3A pakopos teršalų išmetimo reikalavimus.