„Valtra“ traktoriuose siūloma daug transmisijos ir hidraulinės sistemos parinkčių, kurios leidžia atlikti užduotis tiksliai, patogiai ir su maksimalia galia.
Sklandus ir tikslus elektrohidraulinis priekinės–atbulinės eigos perjungimas padidina produktyvumą, ypač jei dažnai tenka keisti judėjimo kryptį, pavyzdžiui, dirbant su priekiniu krautuvu.
Dėl didesnio saugumo ir patogumo priekinės–atbulinės eigos jungtis pasižymi integruotu rankiniu stabdžiu, kuris įjungiamas automatiškai, kai apsukų jungiklis veikia „P“ režimu arba kai variklis yra išjungtas. Pasirenkant važiavimo kryptį, rankinis stabdys išjungiamas, todėl jis negali būtų paliktas įjungtas suklydus.
„HiShift“ funkcija „Valtra“ gaminamų „HiTech“, „HiTech 5“ ir „Versu“ traktorių perjungiamos transmisijos mechanizme leidžia keisti pavaras nenuspaudus sankabos pedalo, kad jūsų darbas būtų efektyvesnis ir sumažintų kojai, laikomai ant sankabos pedalo, tenkantį krūvį.
Dėl didesnio saugumo ir patogumo priekinės–atbulinės eigos jungtis pasižymi integruotu rankiniu stabdžiu, kuris įjungiamas automatiškai, kai apsukų jungiklis veikia „P“ režimu arba kai variklis yra išjungtas. Pasirenkant važiavimo kryptį, rankinis stabdys išjungiamas, todėl jis negali būtų paliktas įjungtas suklydus.
Funkcija | Aprašymas | Galima su modeliu |
---|---|---|
Automatinis pavarų perjungimas | ||
1 režimas | Gamyklos nuostatymai našiam ir ramiam važiavimui | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Automatinis pavarų perjungimas | ||
2 režimas | Reguliuojama pavarų perjungimo automatika, pritaikyta pagal poreikius | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Automatinis pavarų perjungimas | ||
C / D diapazonai | Automatinis pavarų perjungimas važiuojant keliu bet kokiu greičiu | "HiTech 5", "Versu" |
Išankstinis apsukų programavimas | Padidina pakartotinių apsukų veikimo efektyvumą | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Pastovaus greičio palaikymo sistema | ||
1 ir 2 variklis | Lengva reguliuoti naudojant GTV ir kintant situacijai | "HiTech", "HiTech 5" |
Pastovaus greičio palaikymo sistema | ||
1 ir 2 važiavimo greitis | Važiavimo greičio valdymas be jokio streso | "HiTech", "HiTech 5" |
"AutoTraction" | Paprasčiausias sprendimas, kai reikia nuolat stabdyti ir vėl pradėti važiuoti | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
4WD apsukų automatika | Išvengsite slydimo naudodami 2WD | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
4WD automatika | Efektyvus 4WD veikimas be papildomo krūvio vairuotojui | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Diferencialinio užrakto automatika | Efektyvus diferencialinio užrakto darbas be papildomo krūvio vairuotojui | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Lankstus tuščiosios eigos greitis | ||
1200 > 650 aps./min. | Mažesnis variklio tuščiosios eigos greitis, kai perjungimo svirties padėtis yra „P“, gali būti padidintas, jei reikalingas katalizatoriaus aušinimas | "HiTech", "HiTech 5", "Versu" |
Darbo režimai leidžia optimizuoti variklio ir transmisijos efektyvumą, todėl važiuosite ekonomiškiau. Kiekvienas iš keturių darbo režimų prasideda nuo nulio ir siūlo bepakopį greičio reguliavimą. Atbuline eiga galite dirbti taip pat efektyviai, kaip ir priekine.
Atkreipkite dėmesį, kad visi darbo režimai 40 km/val. transmisijose, palyginus su 50 km/val. transmisijomis, turi mažesnį galimą greitį.
Automatinis režimas yra optimalus atliekant daugelį darbų laukuose ir kelyje. Jame naudojamas didžiausias įmanomas transmisijos santykinis dydis, siekiant optimizuoti degalų sąnaudas.
Rankinis režimas gali būti pasirinktas dirbant A arba B darbo režimu. Transmisijos santykinį dydį CVT svirtimi valdo tik vairuotojas. Rankinis režimas ypač tinka derliaus nuėmimo darbams, kurie reikalauja tam tikro greičio skirtingomis sąlygomis ir pagal augalų rūšis.
LANKSTŪS NUSTATYMAI SKIRTINGOMS DARBO SĄLYGOMS
Bendras „Valtra“ S serijos efektyvumas dar labiau pagerinamas naudojant „AGCO“ kintamą transmisiją (AGCO AVT).
Ši Vokietijoje „AGCO“ gaminama „AGCO Variable“ transmisija jau daug metų yra Europos rinkos lyderė tarp didelių traktorių. Jos populiarumas yra pagrįstas universalumu ir, visų pirma, kuro naudojimo efektyvumu. Tai ypač pasakytina apie sutartinius darbus, dėl kurių reikia daug važinėti tarp vietovių.
Automatinis režimas yra numatytasis nustatymas, kai užvedamas variklis. Veikimo principas paprastas: automatinis režimas naudoja didžiausią įmanomą perdavimo santykį, siekiant optimizuoti degalų sąnaudas. Pavyzdžiui, kai velkama sudėtingu reljefu, transmisija sureguliuoja santykį (variklio apsukas), kad palaikytų pastovų važiavimo greitį. Yra du važiavimo greičio palaikymo nustatymai ir variklio apsukų palaikymo nustatymas.
Jei norite tiksliai valdyti tiek važiavimo greitį, tiek variklio apsukas, galite pasirinkti rankinį režimą. Yra du važiavimo greičio palaikymo nustatymai ir variklio apsukų palaikymo nustatymas. Kai naudojamas PTO, variklio apsukų palaikymo valdymas reguliuoja apsukas, kad pasiektų reikalingą galią.