Pasirinkę „Valtra“ traktorių, jūs prisijungiate prie profesionalų komandos, kuri padeda jums kuo geriau išnaudoti visas savo verslo galimybes. Galite susisiekti su savo vietine pagalba per mūsų klientų portalą, kuris taip pat suteikia jums 24/7 prieigą prie mokymo medžiagos, sutarčių informacijos ir paslaugų apie jūsų mašiną.
„Valtra Connect“ telemetrijos sprendimas visą laiką registruoja traktoriaus veiklą ir GPS judesius. Ji gali rodyti istoriją ir realaus laiko duomenis mobiliajame telefone, kur bet kuriuo metu turėsite prieigą prie duomenų.
Naudojant šią informaciją jūs ir jūsų „Valtra“ paslaugų partneris gali numatyti techninės priežiūros poreikį ir greičiau reaguoti, kad išspręstų nedideles problemas ir išvengtų papildomų apsilankymų įgaliotuose techninės priežiūros centruose.
Su "Valtra care" prailgintos garantijos sutartimis galite turėti visišką ramybę ir saugumą nuo papildomų išlaidų už nesidėvinčias dalis.
„Care“ leidžia nustatyti pridėtines išlaidas įsigyjant „Valtra“ traktorių arba pasibaigus standartinės garantijos galiojimo laikui. Sistema yra lanksti ir siūlo tris perteklinius - 0 EUR, 290 EUR arba 590 EUR - lygius, kurie gali būti panaudoti iki 5 metų arba 6,000 valandų.
Fiksuokite savo išlaidas įsigydami „Valtra“ mašiną ir užtikrinkite optimalų traktoriaus veikimą. Jūs užtikrinate efektyvumą ir maksimaliai padidinate savo mašinos likutinę vertę!
"Valtra Go" aptarnavimo sutartys užtikrina reguliarią ir išsamią techninę priežiūrą, kuri prailgins patikimą jūsų "Valtra" traktoriaus veikimą. Techninės priežiūros išlaidos yra nedidelės, palyginti su remonto išlaidomis, atsiradusiomis dėl priežiūros stokos. „Valtra Go“ techninės priežiūros pakete yra visi nurodyti techninės priežiūros darbai, kuriuos galima atlikti iki 10 000 valandų naujoms ir naudotoms mašinoms.